Százszázalékos magyar tulajdon és magyar nyelvű call center
Sződi János köszöntötte a 35 éves cég nevében a szakma képviselőit. Az üzleti reggeli prezentáción a magyar vállalat több mint negyedszázados történelméről, piaci helyzetéről és stratégiai partnereiről is sok érdekes információt osztott meg. Megtudhatták a turisztikai szakemberek többek között azt is, hogy saját flottával rendelkeznek, és saját tulajdonú autószervizük van Bosch Car Service néven.
Maximum 60 perces budapesti és reptéri kiszállítás
Nagy Vendel, a cég társtulajdonosa és a Rent a Car(e) üzletágvezetője bemutatta az AVALON szolgáltatásait, működési struktúráját, kiemelve a magyar és angol nyelvű call centerüket, ahol az operátor kollégák egyben döntéshozóként azonnali helyzeteket kezelnek nap mint nap. Megemlítette, hogy bérautóikban navigáció, wifi, gyerekülés, igény esetén akár ülésmagasító, tetőcsomagtartó, box, kerékpártartó is kérhető. Pótkerék és pótkulcs szintén minden autó alaptartozéka.
Az összes bérautójuk, transzferbuszuk makulátlan tisztán és teletankolva kerül az ügyfelekhez. Rugalmasságuk abban is megnyilvánul, hogy akár azonnal tudnak kollégát indítani Európa bármely pontjára, és fontosnak tartotta még kiemelni, hogy a meglévő flottájukon felül két-három órán belül mintegy hatszáz darab kapcsolt flottás autóhoz férnek hozzá.
Papírmentes ügyintézés és számlakibocsátás
Kovács Tamás, az AVALON kiemelt kapcsolattartója a vállalat társtulajdonosaként beszámolt arról, hogy a turizmusban nem új szereplőként van jelen a cég. A Szállodaportások Aranykulcs Egyesületével évek óta stratégiai partneri viszonyt ápolnak. A tavalyi évben jelentős lépést tettek azzal, hogy a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) társult tagjává váltak, ezzel is tovább erősítve a turisztikai szakmával a kapcsolatot. Turizmushoz való kötődésüket mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy Tamás a Skål alelnöke lett a tavalyi évben.
A cég nemcsak a turizmusban hisz, hanem elkötelezett a fenntarthatóság iránt is. Kiemelt figyelmet fordítanak a szerződéskötés folyamatára, amelyet teljesen digitalizáltak, ezáltal csökkentve a papírfelhasználást és a környezeti terhelést. Ezzel az intézkedéssel nemcsak az ügyfelek számára biztosítanak gyorsabb és kényelmesebb szolgáltatást, hanem elősegítik az üzleti tevékenységük fenntarthatóságát is.
Az AVALON célja, hogy tovább erősítse piaci jelenlétét a turisztikai szakemberek körében, ezért egy ösztönzőrendszert dolgoztak ki az utazási irodák számára. Ezen az üzleti reggelin mutatták be értékesítési versenyüket is, amely izgalmas és értékes nyereményekkel kecsegtet.
A szakmai program zárásaként a résztvevők között kisorsolták az egyedi, kereskedelmi forgalomban nem kapható AVALON címkézésű borokat.
A tartalmas és különleges reggeli után a turisztikai szakemberek megtekinthették a TRIBE Budapest Stadium szállodát, valamint bepillantást nyerhettek a nagyközönség előtt még titkolt tetőtéri bárjába is.