Idén 14. alkalommal adta át kiadónk az üzleti turizmus kiválóságait elismerő Business Excellence díjakat. A Birdie Events – Continental City Golf Clubban szerdán megtartott díjkiosztó ünnepségen tíz kategóriában osztottunk szakmai és közönségdíjakat.
Kiadónk részéről Gál Pál Zoltán, a Turizmus Kft. ügyvezetője köszöntőjében elmondta, idén 14. alkalommal rendezzük meg az üzleti kiválóságot elismerő Business Excellence díjátadót, amelynek sajátossága, hogy mindig új, exkluzív rendezvényhelyszínre invitáljuk az üzleti turizmus szereplőit. Ezúttal a Birdie Events – Continental City Golf Clubba.
Gál Pál Zoltán, a Turizmus Kft. ügyvezetője |
Fotó: Grósz Balázs / turizmus.com |
A Business Excellence díjat a Turizmus Kft. azoknak a turisztikai szolgáltatóknak az elismerésére hozta létre, akik a szakma és az utazóközönség szerint kimagasló színvonalú szolgáltatásokat nyújtanak az üzleti turisztikai szektorban.
Újítás a korábbi évekhez képest, hogy az értékelési folyamat nyitottabbá tétele érdekében, 2024-ben a különböző kategóriák díjait pályázat benyújtásával lehetett elnyerni. A kategóriákat évről évre frissítjük, hogy azok kövessék a piaci trendeket. A felhívásra idén 62 pályamunka érkezett – fejtette ki Gál Pál Zoltán.
A díjátadó programját nagy figyelemmel kísérték a meghívott vendégek |
Fotó: Grósz Balázs / turizmus.com |
A pályázatokat a szakmai szervezetek delegáltjai és a szerkesztőség képviselőiből álló szakmai zsűri értékelte, rangsorolta, és döntött a szakmai díjak odaítéléséről. Minden kategóriában az első három legjobbnak ítélt pályaművet a Turizmus Kft. egyúttal közönségszavazásra is bocsátotta – olvasóink összesen mintegy 17 000 szavazatot adtak le a shortlistre jutottakra. Így a szakmai díjazottak mellett közönségdíjasokat is hirdettünk az ünnepélyes díjátadón.
Az ügyfélélmény mesterei
A díjátadó ceremónia előtt a meghívottak egy inspiráló kerekasztal-beszélgetést hallgathattak meg „Az ügyfélélmény mesterei: avagy hogyan nyújtanak magas színvonalú szolgáltatásokat a turisztikai vállalkozások?" címmel. Semsei Rudolfot, a Budapest Party Service, a VakVarjú Éttermek és a Dobay Cukrászdák tulajdonosát, valamint Flesch Tamást, a Continental Group ügyvezető igazgatóját Duca Andrea, a HD Group Kommunikációs Ügynökség és a Microcosmos Events DMC ügyvezetője ezúttal moderátori szerepkörben kérdezte jó gyakorlatokról, a vendégértékelésekről, a munkatársi attitűdről és a mesterséges intelligencia alkalmazhatóságáról a szálloda- és vendéglátóiparban.
A kerekasztal-beszélgetés résztvevői: Duca Andrea (moderátor), Flesch Tamás és Semsei Rudolf |
Fotó: Grósz Balázs / turizmus.com |
A közel 30 perces, tartalmas beszélgetést, amely egyúttal a Turizmus Café-sorozatunk legújabb epizódjaként is szolgált, hamarosan olvasóink is megnézhetik a Turizmus.com YouTube-csatornáján.
A Business Excellence 2024 kategóriagyőztesei
Az est fénypontjaként következett a győztesek kilétét felfedő díjátadó. A szakmai és közönségdíjakat az ágazat prominens képviselői és a Turizmus.com vezető munkatársai adták át a díjazottaknak.
1. Legjobb budapesti business hotel
Szakmai győztes: Mercure Budapest Korona Hotel
Közönségdíjas: Mercure Budapest Korona Hotel
2. Legjobb vidéki business hotel
Szakmai győztes: Best Western PLUS Lakeside Hotel
Közönségdíjas: Hotel Helikon
3. Legjobb budapesti rendezvényhelyszín
Szakmai győztes: ÖbölHáz Rendezvényközpont
Közönségdíjas: Crowne Plaza Budapest
4. Legjobb vidéki rendezvényhelyszín
Szakmai győztes: Balatonfüred Kongresszusi Központ
Közönségdíjas: LUA Resort Balatonfüred
5. Legjobb mobilitási szolgáltató
Szakmai győztes: Avalon Rent a Car(e)
Közönségdíjas: Avis Magyarország Autókölcsönző
6. Legjobb desztinációs marketing – külföld
Szakmai győztes: Máltai Idegenforgalmi Hivatal (Visit Malta)
Idén először holtverseny alakult ki, a két közönségdíjas: Horvát Idegenforgalmi Közösség (CNTB) és Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft.
7. Legjobb desztinációs marketing – belföld
Szakmai győztes: Esztergomi Turisztikai Nonprofit Kft. (Visit Esztergom)
Közönségdíjas: Etyeki Kúria – Etyek térségének népszerűsítéséért
8. Legjobb bleisure utaztató
Szakmai győztes: OTP Travel Kft.
Közönségdíjas: Aurora Travel
9. Legjobb új piaci szereplő
Szakmai győztes: Madame Tussauds Budapest
Közönségdíjas: Tiszadob-Andrássy-kastély / NÖF
10. Leginnovatívabb turisztikai AI-megoldás
Szakmai győztes: iFLYTEK Co., Ltd.
Közönségdíjas: Everguest
Csoportkép a Business Excellence 2024 szakmai és közénségdíjasairól |
Fotó: Grósz Balázs / turizmus.com |
Kiadónk ezúton is köszöni minden pályázónak a részvételét a Business Excellence 2024 megmérettetésén! Gratulálunk a díjazottaknak!
Írta a turizmus.com