Idén 14. alkalommal adta át kiadónk az üzleti turizmus kiválóságait elismerő Business Excellence díjakat. A Birdie Events – Continental City Golf Clubban szerdán megtartott díjkiosztó ünnepségen tíz kategóriában osztottunk szakmai és közönségdíjakat.

Kiadónk részéről Gál Pál Zoltán, a Turizmus Kft. ügyvezetője köszöntőjében elmondta, idén 14. alkalommal rendezzük meg az üzleti kiválóságot elismerő Business Excellence díjátadót, amelynek sajátossága, hogy mindig új, exkluzív rendezvényhelyszínre invitáljuk az üzleti turizmus szereplőit. Ezúttal a Birdie Events – Continental City Golf Clubba.

Gál Pál Zoltán, a Turizmus Kft. ügyvezetője

Fotó: Grósz Balázs / turizmus.com

A Business Excellence díjat a Turizmus Kft. azoknak a turisztikai szolgáltatóknak az elismerésére hozta létre, akik a szakma és az utazóközönség szerint kimagasló színvonalú szolgáltatásokat nyújtanak az üzleti turisztikai szektorban.

Újítás a korábbi évekhez képest, hogy az értékelési folyamat nyitottabbá tétele érdekében, 2024-ben a különböző kategóriák díjait pályázat benyújtásával lehetett elnyerni. A kategóriákat évről évre frissítjük, hogy azok kövessék a piaci trendeket. A felhívásra idén 62 pályamunka érkezett – fejtette ki Gál Pál Zoltán.

A díjátadó programját nagy figyelemmel kísérték a meghívott vendégek

Fotó: Grósz Balázs / turizmus.com

A pályázatokat a szakmai szervezetek delegáltjai és a szerkesztőség képviselőiből álló szakmai zsűri értékelte, rangsorolta, és döntött a szakmai díjak odaítéléséről. Minden kategóriában az első három legjobbnak ítélt pályaművet a Turizmus Kft. egyúttal közönségszavazásra is bocsátotta – olvasóink összesen mintegy 17 000 szavazatot adtak le a shortlistre jutottakra. Így a szakmai díjazottak mellett közönségdíjasokat is hirdettünk az ünnepélyes díjátadón.

 

Az ügyfélélmény mesterei

A díjátadó ceremónia előtt a meghívottak egy inspiráló kerekasztal-beszélgetést hallgathattak meg „Az ügyfélélmény mesterei: avagy hogyan nyújtanak magas színvonalú szolgáltatásokat a turisztikai vállalkozások?" címmel. Semsei Rudolfot, a Budapest Party Service, a VakVarjú Éttermek és a Dobay Cukrászdák tulajdonosát,  valamint Flesch Tamást, a Continental Group ügyvezető igazgatóját Duca Andrea, a HD Group Kommunikációs Ügynökség és a Microcosmos Events DMC  ügyvezetője ezúttal moderátori szerepkörben kérdezte jó gyakorlatokról, a vendégértékelésekről, a munkatársi attitűdről és a mesterséges intelligencia alkalmazhatóságáról a szálloda- és vendéglátóiparban.

A kerekasztal-beszélgetés résztvevői: Duca Andrea (moderátor), Flesch Tamás és Semsei Rudolf

Fotó: Grósz Balázs / turizmus.com

A közel 30 perces, tartalmas beszélgetést, amely egyúttal a Turizmus Café-sorozatunk legújabb epizódjaként is szolgált, hamarosan olvasóink is megnézhetik a Turizmus.com YouTube-csatornáján.

 

A Business Excellence 2024 kategóriagyőztesei

Az est fénypontjaként következett a győztesek kilétét felfedő díjátadó. A szakmai és közönségdíjakat az ágazat prominens képviselői és a Turizmus.com vezető munkatársai adták át a díjazottaknak.

1. Legjobb budapesti business hotel

Szakmai győztes: Mercure Budapest Korona Hotel

Közönségdíjas: Mercure Budapest Korona Hotel

2. Legjobb vidéki business hotel

Szakmai győztes: Best Western PLUS Lakeside Hotel

Közönségdíjas: Hotel Helikon

3. Legjobb budapesti rendezvényhelyszín

Szakmai győztes: ÖbölHáz Rendezvényközpont

Közönségdíjas: Crowne Plaza Budapest

4. Legjobb vidéki rendezvényhelyszín

Szakmai győztes: Balatonfüred Kongresszusi Központ

Közönségdíjas: LUA Resort Balatonfüred

5. Legjobb mobilitási szolgáltató

Szakmai győztes: Avalon Rent a Car(e)

Közönségdíjas: Avis Magyarország Autókölcsönző

6. Legjobb desztinációs marketing – külföld

Szakmai győztes: Máltai Idegenforgalmi Hivatal (Visit Malta)

Idén először holtverseny alakult ki, a két közönségdíjas: Horvát Idegenforgalmi Közösség (CNTB) és Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft.

7. Legjobb desztinációs marketing – belföld

Szakmai győztes: Esztergomi Turisztikai Nonprofit Kft. (Visit Esztergom)

Közönségdíjas: Etyeki Kúria – Etyek térségének népszerűsítéséért

8. Legjobb bleisure utaztató

Szakmai győztes: OTP Travel Kft.

Közönségdíjas: Aurora Travel

9. Legjobb új piaci szereplő

Szakmai győztes: Madame Tussauds Budapest

Közönségdíjas: Tiszadob-Andrássy-kastély / NÖF

10. Leginnovatívabb turisztikai AI-megoldás

Szakmai győztes: iFLYTEK Co., Ltd.

Közönségdíjas: Everguest

Csoportkép a Business Excellence 2024 szakmai és közénségdíjasairól

Fotó: Grósz Balázs / turizmus.com

Kiadónk ezúton is köszöni minden pályázónak a részvételét a Business Excellence 2024 megmérettetésén! Gratulálunk a díjazottaknak!

Írta a turizmus.com

forrás: https://turizmus.com/szallashely-vendeglatas/business-excellence-2024-dijatado-nyertesek-uzleti-turizmus-1192621