A bankkártyás kaució azt jelenti, hogy a bérlés idejére egy meghatározott összeget zárolunk az Ön bankkártyáján. Ez nem kerül levonásra, csak ideiglenesen lefoglalja a bank az elérhető egyenlegből. A kaució mértéke a bérautó kategóriától függ, erről bővebb tájékoztatást talál az alábbi oldalon:
Amennyiben az autóbérleti szerződés keretében előengedély zárolására került sor, akkor cégünk, az Avalon Care Services Kft annak folyamatában kizárólag elfogadóhelyként jelenik meg, a folyamatot minden esetben az Ön számlaszerződése és a vonatkozó nemzetközi kártyaelfogadási sztenderdek szabályozzák.
Cégünk üzletpolitikája nyomán – ha az autóbérléssel minden rendben volt és a bérleti díj is kiegyenlítésre került – az előengedélyeket lehetőség szerint a bérlést követően azonnal, de legkésőbb az adott munkanap végéig lemondjuk. Tapasztalatunk szerint jelentősen meggyorsult a kapcsolódó ügyintézés menete, így belföldön akár azonnal, de legkésőbb 2-3 munkanap alatt, nemzetközi tranzakciók esetében pedig 4-5 munkanap alatt át szokott futni az előengedély lemondása.
Ha ez nem történik meg, akkor a „Fizetőkártya-elfogadói kézikönyv” 12.7.2.3 pontja alapján a reklamációt a kártyatulajdonos a saját számlavezető bankjánál tudja megindítani, melyhez szüksége lesz a lemondáskor kapott banki szlipre vagy az elfogadóhely nyilatkozatára az előengedély törléséről, ebben kollégáink éjjel-nappal örömmel segítenek Önnek.
Bankkártyával, előengedéllyel kapcsolatos problémák esetén a [email protected] e-mail címen tudunk a segítségére lenni, amennyiben szükséges, akkor a megkeresését követően azonnal elküldjük Önnek a lemondást igazoló banki szlip másolatát és / vagy annak hiteles igazolását, hogy cégünk az előengedély összegére már nem tart igényt.
Fontos információ lehet az Ön számára, hogy a nemzetközi kártyatársaságok szabályozása nyomán egyetlen esetben sincs lehetőség arra, hogy az előengedélyhez kapcsolódó zárolás 28 napnál tovább fennmaradjon, így a feloldástól vagy az esetleges reklamációtól függetlenül az előengedélyek legfeljebb 28 nap után törlésre kerülnek.
Amennyiben bármilyen kérdése merül fel, akkor örömmel állunk rendelkezésére!
Az AVALON Rent a Car a hét minden napján, 0–24 órában elérhető. Fontos azonban tudni, hogy az alapértelmezett nyitvatartási időn kívül történő autófelvétel vagy -leadás esetén extra nyitvatartási díjat számítunk fel. Ilyen díj fizetendő ünnepnapokon, hétvégén, valamint minden nap reggel 08:00 előtt és este 17:00 után.
A nyitvatartási díjak az alábbiak szerint alakulnak:
-
06:00–08:00 között: 15 EUR
-
17:00–22:00 között: 15 EUR
-
22:00–06:00 között: 30 EUR
A bérautók biztosításával kapcsolatos összes információt összegyűjtettük az alábbi oldalon:
Természetesen a bérautók használhatók külföldi utazásra is: az Európai Unión belül minden országba, az EU-n kívül pedig néhány kivétellel szintén lehetséges. Fontos, hogy a külföldi használatot minden esetben(!) előre jelezni szükséges, illetve ez egy egyszeri többletköltséggel jár. A pontos összeget a kiválasztott bérautó online foglalása során láthatja.
Belföldi használat esetén bérleti díjaink minden esetben korlátlan kilométer futást tartalmaznak. Külföldi utazás esetén azonban kilométer-korlátozás lép érvénybe az alábbiak szerint:
-
1 napos bérlés: 500 km / nap
-
2–4 napos bérlés: 400 km / nap
-
5–7 napos bérlés: 300 km / nap
-
8–13 napos bérlés: 250 km / nap
Az AVALON Rent a Car elfogadja az EU-n kívül kiállított jogosítványokat is. Ugyanakkor fontos tudni, hogy a hatóságok (pl. rendőrség) kérhetnek nemzetközi jogosítványt is. Ezért javasoljuk, hogy bérlés előtt mindenképpen tájékozódjon a vonatkozó szabályokról.
Természetesen van lehetőség a bérautóhoz gyerekülést is kérni, ezt felár ellenében tudunk biztosítani. Online foglalás esetén a választható extrák között kiválasztható az igényeknek megfelelő gyerekülés (kor, súly, magasság alapján).
Természetesen lehetőség van csupán néhány órára is autót bérelni, azonban a bérleti díj minden esetben 24 órás ciklusok szerint kerül elszámolásra. Ezért ilyen esetekben is a teljes 1 napos bérleti díj fizetendő.
Minden bérautó átadásakor és visszavételekor kollégáink alaposan átvizsgálják a járművet. Amennyiben a leadáskor új sérülés gyanúja merül fel, azt rögzítik, majd flotta manager kollégáink a telephelyen összehasonlítják az autó állapotát a korábbi állapotlappal. Ez a lépés segít kizárni, hogy a sérülés már korábban is jelen volt.
A vizsgálatot követően a flotta manager tájékoztatja az ügyfelet, hogy a sérülés valóban új-e, és ha igen, milyen mértékű kártérítésre lehet számítani, ennek pontos összegének megállapítása hivatalos kárkalkuláció alapján történik.